Wij verzorgen de administratie en aangifte IB voor particulieren

Op het gebied van het voeren van een degelijke administratie en het  verzorgen van de aangifte voor de inkomstenbelasting heeft ons kantoor veel ervaring.
Deze werkzaamheden hangen namelijk nauw samen met de taak die wij uitvoeren als bewindvoerder of als executeur in een nalatenschap.
Steeds vaker krijgen wij het verzoek, bijvoorbeeld naar aanleiding van het opstellen van een levenstestament, of wij de gehele administratie voor een particulier kunnen verzorgen.
Uiteraard komen we graag tegemoet aan deze verzoeken, temeer omdat ons kantoor daar uitstekend voor uitgerust is.
Het voordeel voor u is dat u geen omkijken heeft naar uw administratie, terwijl deze werkzaamheden worden uitgevoerd door uw notaris. U mag er daarom op vertrouwen dat uw administratie in goede handen is.
Ons ambtsgeheim in combinatie met een uitgebreide aansprakelijkheid zijn uw verzekering voor het voeren van een degelijke administratie.
 
Hoe gaat het in zijn werk?
Allereerst zullen we in persoonlijk gesprek uw wensen en de mogelijkheden met u bespreken. Vaak vindt dat gesprek bij u thuis plaats, maar uiteraard kan dat ook bij ons op kantoor.
In dat gesprek brengen we in kaart uit weke bestanddelen uw vermogen en uw inkomen bestaat.
Vervolgens kunt u, door het verlenen van een volmacht, opdracht geven aan derden (bijvoorbeeld uw bank, pensioenuitvoerder, het CAK, etc), om uw post per adres aan ons kantoor te versturen. Op die manier kunnen we uw volledige administratie zorgvuldig in bewaring nemen.
Periodiek, in ieder geval eenmaal per kwartaal, nemen we contact met u op om te zien of er bijzonderheden zijn. Uiteraard kunt u altijd contact met ons opnemen.
Jaarlijks verzorgen we voor u de aangifte voor de inkomstenbelasting.
 
Vragen?
Neemt u gerust contact met ons, we staan u graag te woord.

  Op de hoogte
     van de laatste
ontwikkelingen

wijts ten brink 1